Fago & Theo

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Cinzia - 27 november 2011 23:00

Lång väg till malmö valp va det. JAg hämta upp Anette på vägen. Först körde vi fel lite vända i malmö sedan en liten vända i burlös och sedan tillbaka till malmö centrum och in och snurra där för dom byggde en massa...

Mag känslan idag va att de kommer la gå så där..

Dit kom vi. GLAS hala golv och världens kassaste rastplats..

 24 anmäld berner sennen valpar va det.  Bästa hane blev Theo och sedan BIR.. detta va ju ÖVER förväntan.. Klockan hade hunnit bli rätt mycket så tänkte jaja väntar på big finalen.. Hade de varit flera timmar hade jag åkt hem... Tur va väll att jag stanna kvar för oops BIG 1.. :D

Och oops OJ! BIS... 1.. Där hängde jag inte med riktigt...Haha  men jösses 1556 anmälda valpar och en av dem va Theo och Theo vann.. OJ! va mitt första svar.. När domaren sa grattis... haha.. ja där ser man.. Häftigt som tusan va de och är det. Anette va helt underbar hon körp omkring inne i ringen och tog kort... SÅ hoppas jag få se hur de blev.. Det hade varit kul att ha kort på henne där inne för de va en super skön syn.. TACK SNÄLLA...


Inte glömma GRATTIS till alla vänner och bekanta de gick bra för idag.... ingen sagd ingen glömt men ni vet vilka ni är..

HAr inga bra bilder att bjuda på så de fick bli de bilder mamma fick så länge :D



           

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards