Fago & Theo

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Cinzia - 3 december 2011 23:01

JA idag va det Fago´s tur att få tävla lite. Rally på schemat och debut i avancerad klass.

Ja jösses, va vi har tränat på alla de olika momenten, men backa har vi inte fått till ännu.

Vi åkte ut till Göteborgs hundarena. Äntligen rally - tävla är roligt!


Lena och jag hade hyrt några veckor innan idag ;) lokalen för att se hur den såg ut etc. Fago visade tydligt att de där va INTE roligt.


SÅ när jag tog ur honom ur bilen på parkeringen drog han snabbt ner svansen och började "stressa" runt. Japp - min tanke va.. han kommer gå runt banen och se ut som jag kommer slå ihjäl honom om han inte uppför sig. JAja gick banan och insåg att JÖSSES va roligt men jösses va svårt... startande nummer två va vi.. Så ja det va ju bara ta min lilla prins med in och köra på...  Han va GLAD! Jösses han va jätte glad. Han kände igen situationen och kopplade på gladometern i stället. ALlt gick jätte fint utan två tillfällen. Backa och sprialen som riktade sig mot utgången.


Men vi tog igenom oss och de va riktigt roligt.. Kommer längta ihjäl mig till My dog rallyn.


Hör och häpna 97 poäng fick vi av 100 p möjliga. Vi hamnade på delad andra plats. TJOHOO!!!!!

Tyvärr inga kort idag så ni får nöja er med bilden i huvudet, där jag och Fago har super kul på banan.


Grattis till ALLA mina vänner som tävlade idag.. Härligt - nu ses vi igen om inte tidigare på My dog..


Over and out..



Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards