Fago & Theo

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Cinzia - 10 januari 2012 00:33

Måndagen kom åter tryggt och säkert. Vardag igen. Ja tröttheten tog ut sin rätt på mig och jag har nog sovit bort halva dagen och varit zombie resten. Fago & Theo därimot har inte visat någon större trötthet.


Jag har många tankar och ideér nu efter helgen om va jag vill träna på. Både inom rally och utställning.

Jag vill tränna friställning med Theo. Även när de kommer till när de känner över honom till att bara ställa upp sig. Så vi har lite där att jobba på.. men bara lite  

Viltspår är tanken att jag skall sätta i gång med också. Jag älskar att gå spår men avskyr att lägga dom.  Så den dagen den lyckan jag får tummen ur för detta.

Jag har även sagt att i sommar ska vi göra debut i Rally nybörjar med Theo så som sagt vi har en hel del spännande och roliga saker att träna på.


Fago och jag har flyttat upp en klass i rallyn till sista nivån så att säga. Mästar klass. Vi hör inte riktigt hemma där tycker jag än så vi har massa att träna på. Inte bara följsambeten mellan skyltarna utan även lite avancerade skyltar +  de nya mästar skyltarna. Detta ser jag absolut fram i mot.


Jag ska bara hitta orken. Orken är min största fiende och vart rätt länge. Trött och orkeslös. Kanske har med att göra att jag gått upp så mycket i vikt eller så är det säkert massa faktorer som påverkar. Utan tvekan massa faktorer. 


Men tankar, idéer har jag så skall "bara" skrida till verk.


Jag kastade ut 350 kr på en Nina ottosson aktiverings filt som jag skrev om tidigare. Totalt bortkastade pengar. Att jag inte tänkte längre än va näsan räkte. De går lika bra med en vanlig filt om inte bättre. Gjorde dock fynd som koppel för 50 kr som va riktigt snygga till Fago och Theo, Fago fick ju sig en svart/grön hurrta sele bland annat.


Ja nä i morgon hoppas jag på mer lust motivation och energi. Funderar på att städa klädkammaren och kasta saker och även träna hundarna.. men som de känns nu vill jag troligen bara sova bort den dagen med. SUCK! tröttsamt att vara trött..


Köpte Artic root och äter 2 st om dagen för att ja de verkar himla bra. Men hmm det verkar inte vara någon direkt funktion på mig. Men nu är klockan massa och jag har befogenhet att vara trött ;)... Så sova blir det härnest.  KRAM over and out

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards