Fago & Theo

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Cinzia - 24 januari 2012 14:18

VIlken skillnad det är på hundarna när det är snö ute. Theo får ju även uppleve sin första riktigt rejäla snö och han tar tillfället i akt så fort han kan att avnjuta den.



Fago klagar inte heller på snön och har inte heller i mot att kasta sig handlöst ner och bara rulla..

Träning har de inte blivit mkt av de sista. Theo fick med sig ngn mild version av Kennel hosta alternativ "förkylning" från My dog och Fago fick någon skum hälta. Båda verkar ha återställt sig helt vilket är jätte skönt.

Ja livet är ju mer än hundar och de livet är heller inte de lättaste precis nu.


Jag har bestämt mig att ja eller jag kan inte göra så mycket mer åt saken.

Först idag har jag lite träningslust - men ont om pengar och inget godis hemma. Ah det är godis övningar jag tänkte träna...


Ser i fram i mot mars då blir det Årets valp i Stockholm - längtar till dom där goa scones som skall serveras och självklart hela tillställningen. Jag kommer även få mycket trevligt sällskap med mig. Emelie med vän och Frida =).


Sedan 17 mars bär de av till Malmö även där med min fina vän Frida. Hennes lilla Kromfohrländer skall på sin andra utställning i livet. En valp som heter Preslay - stavade jag säkert fel.


Theo och jag har gått runt stolparna här nere på lekplatsen, han har baske mig bakdelskontroll den lilla sparveln. Önska jag hade någon som kunde filma eller stativ men så är de inte.. =)


 

Två nöjda vovvar =)

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards