Fago & Theo

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Cinzia - 26 januari 2012 15:12

I morse när jag höll på att bli väkt av Theo låg jag en stund och funderade på vart morgon rundan i dag skulle bära vägen!

Naturreservatet ...

Man kan antingen gå in relativt nära mig eller så får man gå förbi brandstationen förbi ett boende och bort igenom tjotahejti...

Ni som vet den nya vägen mellan Lerum och Stenkullen  om man åker från Lerum mot Stenkullen ;) så nästan i slutet kommer en konstig dunge med Gran och en fotbolls plan på höger sida. Precis in till fotbolls planen går man in....


Men de va mödan värt.. stor mark inhägnad och snö.. inget klet och ingen hund som kunde försvinna i väg.. Jag bjuder på lite kort från fältet..


Massa bus blev det..

 

Härligt att se när hundarna busar så mkt och bra ihop

 

       

Theo springer alltid och ställer sig på saker som sticker upp lite extra allt annat...

Fina Fago 

Fina Theo 


Mystiskt hur de alltid är så att dom skall titta år var sitt håll när man ska ta kort - alternativt en tittar mot mig och en bort!      


Sedan va Theo trött på sista rak sträckan och tyckte de va vil paus....


1 tim och 40 minuter senare vart vi hemma... nu ligger de mätta och belåtna och sover... =)

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards