Fago & Theo

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Cinzia - 9 maj 2012 22:23

Igår hjälpte jag far i hans trädgård.. Ja vi fick så klart extra "hjälp" av Fago och Theo

   

Det är ju tur att dom inte sliter ut sig  . Dom verkligen älskar att bara få vara med ute.. Jobbigt när man bor i lägenhet och inte kan tillfredställa det behovet lite mer ofta än nu.


Idag fick Theo följa med till klubben. Rally på schemat..

 

Näst sista kurstillfället för onsdags gruppen. Det är jätte roligt att se hur mycket de ha utvecklats.


    Söta Theo va med på ett hörn lite ute och lite inne

 

  tänk om någon såg att han satt i soffan.. han är va Rally instruktörernas ( lena och jag) hjälpare i dag. *hostharkel* Eller hur man nu ser det  


     

Han höll ordningen utanför klubben och sedan va de nog inte så mycket mer hjälp med det.


Något tråkigt som skedde i dag va att IGEN gick mina Haglöfs byxor sönder. Dragkjedjan. Så himla frusterande. Jag hade förstått om de va för små men de sitter perfekt och lite löst. Suck.. jag har haft mina LUndhags byxor över 3 år och de har aldrig gått sönder - dessa har jag knappt haft 4 månader =(.


Jaja hundarna tuggar ben och jag kvällsmat..  Konstigt blogg inlägg blev de.. men så är det i bland

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards