Fago & Theo

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Cinzia - 4 juni 2012 21:07

Idag bestämde jag mig för att jag måste börja träna.. mer regelbundet. Sagt och gjort åkte jag med båda till Klubben. Lade ett näringsspår till Theo och tog ut honom först för träning.

Kontakt övningar blev det samt backa framför mig sedan vila för honom. Sedan Fago´s tur.

Jag blir frustrerad över backa vid sidan..  Jag måste lista ut varför han kan backa rakt bak när han är framför mig men backar som en ostbåge när han är bredvid mig.. Man blir knäpp. Det går jätte bra om vi har en vägg i bredvid..

Tillslut fick jag ge mig och nöja mig med ett halv kasst backa. Sedan tränade vi även ligg under gång.

Sedan Theo fick sitt spår och efter en skön promenad.


Vi alla va nöjda för några timmar..


Tidig kvälls promenad blev det och bjuder på lite mys lek från Fago & Theo.

Det stannade sonika en buss när Fago & Theo lekte. Chauffören satt några minuter och bara titta på dem när de lekte. Fick pausa mobilen för de kändes lite dumt ;).


Sedan ska man ju hem också.. Ja Theo ville ju så klart inte.. han är som en trotsig snorig tonåring..


Söta är dom

  

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards