Fago & Theo

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Cinzia - 27 juni 2012 23:59

I går träffade jag Pernilla och hennes vän Annsofie i Jonsered.. Spår dags..

De hade lagt viltspår medan jag inte har kommit dit än med Theo utan är kva ri näringsspåret.


Jag la ett kort spår åt Theo på hygget som nu mera inte va så mycket hygge utan mer ett uppvuxet snårigt hygge samt ett lite längre personspår till Fago i skogen.


Theo har fortfarande inte helt lätt att koncentrera sig eller fokusera på det som "ska" göras utan glider gärna i väg på lite annat. Men med lite hjälp fixade han det jätte bra ..


Fago är helt outstanding i spår. Han verkar tycka person spår är mycket mer givande och roligare än va viltspår va. Han går exakt där jag har gott och tyckte det va enormt roligt.


Pernilla hade med sig sin nya kamera och inte mig i mot att hon tog en hög med bilder...

                       


Många härliga kort blev det..


Idag fick jag även till lite rally träning med Theo... även där märker man tydligt att han är stor i kroppen men liten i knoppen.. Värmen tar ut sin rätt också..

Vi fick till en bana hyffsat och fick även tränat lite på sändande till Kona..

3 gånger gick det sedan tröttnade herrn och testade med att ge mig vatten flaskan, och när det inte fungerade så testar man att ge mig konan .. och när det inte fungerade så lägger man sig ner och ger upp    tur han är så förbaskat söt..


Fago fick äran i dag att vara med när jag klippte gräset ;)..


I morgon blir det spår igen och hoppas på att introducera blod och klöv för Theo..

KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards