Fago & Theo

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Cinzia - 28 juli 2012 18:41

Idag träffades jag och Lena upp för lite rally träning..

Dagens planerade schema.

Theo:

-Sändande till kona.

-Backa vänster, höger sida och framför.

- konakt - bana..

Fago:

-Sändande till kona.

- Backa vänster, höger sida och framför.

-Höger handlingt på bana + backa.


Hur gick det då?

Idag va Theo mycket mer fokuserad och taggad . trots 23 grader och världens fuktigaste omgivning + åska hängandes över oss jobbade han på otroligt bra i dag

Mystiskt nog blev det "trögare" när det skulle filmas, men den där konan är poppis..

När som helst kunde han få för sig att dra i väg till konan. Så känns som jag lyckats få en bra respons på den träningen där.

Han backar fint på alla sidor och börjar förstå ordet "backa"... kontakten är också jätte fin om man har tillgängligt med godis i fickorna.. han är inte dum han inte..


Hur gick de för Fago?

Jodå.. jag tror till och med jag skulle kunna skicka han till rutan på ett nafs numera utan krångel i lydnaden som de vart innan.. Sändande till konan är super roligt..

Vi tränade backa och det är krångligt som tusan han är snabb som en väsla och har tendenser att gärna vilja dra ut rumpan - troligtvis för han vill hamna framför mig. Idag tror jag vi löste vänster bekymret och hoppas det håller som en bra lösning.


Botade min trötthet med Coca cola i dag en ½burk innan jag åkte. Man är på mycket bättre humör om man inte är trött och det va den enda lösning jag vet fungerar.. men hjärtklappningen som biverkning fick jag så snällt ta.


Precis när vi plockat ihop kom stört skuren och åska..


Skönt vi hann träna och i dag en väldigt bra träning..

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards