Fago & Theo

Alla inlägg under november 2014

Av Cinzia - 23 november 2014 16:51

sitter och tittar på gamla filmer från i sommar..

Jag ler varje gång jag ser detta.. VIlken underbar upplevelse att få springa och stå där med en av sina bästa vänner i ringen.. Glädjen när jag ser detta går knappt att beskriva. Trots värmen springer Theo och Mille på i full fart.


Att få uppleva stora final ringen i Ronneby och springa och nästan slå halvt ihjäl sig men placera Theo på big 1 - detta kunde jag inte tro att jag skulle få uppleva för några år sedan.. 


Att få sprigna in i Final ringen i Jönköping och placera Theo på en Big placering även där, att få springa in i mål och bakfull ta en BIS 2´a med Theo en svettig sommar dag i Vänersborg...  

Allt har givetvis inte varit utställningar . Att klara Rld F med Theo att klarat av våra 8 dygn i Hemvärns övningar alla tränings dagar, skogs promenader .... 


Lite bilder som får mig att minnas allt.. tack alla fotografer.


                                    


Fago är inte bortglömd.. många som tror. Men man kan säga att jag släpat runt på Fago för jag har haft mina mål inom utställningarna med honom och nu "slipper" han. Han behöver inte den träningen längre och han tycker inte det är speciellt roligt... Nu gör vi allt på hans vilkor till 110%.. tränar trix och när han bjuder till själv ... hittar på saker och han får följa med på allt jag vet han älskar.. vi myser och han verkar ta livet på ett mer avslappnat sätt. Kraven har lyfts från hans axlar kan man säga och han njuter till max.. han är inte känd för att älska kameran heller ;) men i bland tvingar jag allt han att faktiskt vara med...


                     


Jag har även fått möjligheten att träffa och umgås med Theos dotter vilket känns fantastiskt.. utvecklats inom hunderiet på alla plan.. och jag njuter till max med mina pojkar.


 Tu es in perpetuum in corde meo 






Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards