Fago & Theo

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Cinzia - 26 augusti 2011 12:34

Jag har vart kass på blogga det sista. Vart lite mycket på kort tid ... tänkte sumera ihop lite av de som har hänt!


Theo har vart på en inofficiell utställning i Tånga-Hed. Mycket mysigt lugnt och fint ställe.

Där blev han BIR och placerade sig sedan som 1á i gruppen av 7 st. Och sedan blev slut resultatet BIS 2. Inte illa pinkat.. Bra valuta för pengarna , för vi fick springa massa :D bra träning med andra ord!

  Kritik finns under " Resultat" fliken.. =)

han är underbar att ha att göra med på utställning - som omhan gjort de där hela livet..



just nu går jag en div kurser och utbildningar också. Rally lydnads tävlings skrivare är avklarad - ja man måste gått en kurs för att få skriva på en sådan. Det är bra krångligare än någon annan jag skrivit så de va en väl behövd kurs. Denna var i måndags - nu i onsdags va det Tävlingslydnads sekreterar utbildning - roligt - den är undergång just nu. Om 1½ vecka är det  tävlingssekreterar utbildning till Rally´t =) Ser jag fram i mot.. och slutet av paketet är Rally lydnads instruktörs utbildning.

Min jägarexam börjar den 28 oktober - den ser jag jätte mycket fram i mot. Hmm vad sker mer..

Jo jag har hand om Lerums brukshundklubbs hemsida www.lerumsbrukshundklubb.se


Om en stund skall jag även åka och hämta upp min "nyare" bil. Jag bara älskar den redan. Ford focus flexifuel Kombi -05... Weeeeetjooohoo...


Nu till helgen är det Ängelholm för Theo och Backamo för både Theo och Fago. I det närmsta som kommer är det utställningar och rally tävlingar inbokade pås chemat också. =) Detta gillar vi.


Bjuder på en bild från promenaden med min far di vi jagade Carl-Johan ;)

  Mina änglar små!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards