Fago & Theo

Alla inlägg under februari 2013

Av Cinzia - 16 februari 2013 19:26

Idag var det rally lydnad för Theo och mig.

Jag i går var inte motivationen speciellt stor men tur att tävlingen i sig startade 14,50 för när jag vaknade i morse hade jag ju ingen ursäkt att egentligen inte gå...


Väl på plats kände jag inte igen någon som skulle tävla - jo typ två.. alla andra jag kände va funktionärer..


Ja det blir väll så att när Rallyn startade var man ett gäng som tävlade ihop nästan upp till mästar klass.


Men i dag var det Theo i fortsättningsklass..


Banan började med Start -- > snurr under gång --> sitt sväng vänster 1 steg sitt....


Ja inga svåriheter igentligen.. men ack så fel jag hade... Större del av botre väggen , som vi gick rätt mot va klädd i speglar....

Ni tror väll inte Theo kunde släppa sin spegelbild? Så snurr under gång som annars är en droppe i havet att göra va stört omöjlig.. Ja matte ( jag ) måste ju vara helt knäpp för inte kan man snurra när man måste titta sig själv i spegeln...

Det började alltså mindre bra 10 poängs avdrag - de blev inte mycket till snurr - hans blick va kvar i spegeln..


Samma va skyltarna som gick mot spegeln och sedan en horisontel slalom , de var inte lätt att få den lilla sparven med sig i slalom etc, blicken drogs ständigt mot speglarna   men visst är man så söt som han är förstår jag att han har svårt att släppa blicken från sig själv.


Sedan skyltarna riktade mot publiken, då hamnade han framför mig och trodde sig kunna stila och kunna banan helts jälv och valsade på där i sin egna lilla värld tills matte hann slänga fram en hand framför ögonen på honom.


Vi tog oss igenom banan på 82 poäng. Jag är jätte nöjd. Theo är duktig men han som jag alltid sagt lever för stunden hela tiden och gör precis som han känner för när han vill hur han vill, tur det i regel är goda saker han gör.... en liten drömmare och en aning fåfäng...



  Filmare: Frida Andersson


Vi hade kul och vi fick pratat och träffat många underbart trevliga människor...


det är tur man kan ta sig i kragen och komma i väg. Längtar tills det finns lite trevliga mästarklass tävlingar för mig och Fago också.


KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards