Fago & Theo

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Cinzia - 4 juli 2012 15:40

Idag blir det blogg inlägg utan bilder   inte så jätte kul men så får de bli, för jag vill gärna dela med mig av hur det har gått...


Jag träffade Ann som har Maia och James.

Jag la Theo´s och Maias viltspår och Ann lade ett viltspår till James och sedan gick hon ett personspår till Fago.



I Theo´s spår la jag korv lite hipp som happ i spåret även i start och slut.. men hör och häpna.. Han gick förbi alla korvarna jag blev så stolt. Han va fokuserad på det han gjorde. Han koncentrera sig mycket bättre än sist gång och man såg att han ville komma till slutet.. Litte virrig va han och på några ställen fick jag hjälpa honom tillbaka men om jag haft lite tålamod tror jag nog att han hade löst det super bra själv.    Theo blev mycket riktigt super glad när han hittade klöven och sket blanka f*n i högen med korv.. det va klöven han ville ha...   underbart....


Hur gick det nu med Fago´s spår då? Detta va första gången Fago skulle spåra någon annan än mig.. Men Fago visste precis va det handlade om. Ner med nosen i backen och i väg. Han är enormt tacksam att spåra med för man ser precis när och vart han tappat bort det, men de tar inte många sekunder innan han är rätt i spårkärnan igen.  Är det på ett ställe lite torrt eller  liknande så zickzackar han över för att konstatera att det är verkligen där han tror det är. Slutligen i Fago´s mål låg det korv och han blev jätte glad över att hitta Ann (korvarna)...   Fago tycker personspår är mycket mycket roligare och han är verkligen SUPER duktig.. jag blir förvånad varje gång.. Idag blev spåret bara 200 meter, för jag va osäker på om han skulle ta upp Ann... men nu vet vi.. så nu kan de ökas på..


Idag har varit ens uper bra spårdag..

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards