Fago & Theo

Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Cinzia - 14 juli 2007 14:21

Jaha koman hem i går trött som bara den. Fago lika så. SAMT jonas. Somnade efter 5 min sista pizza biten va uppäten


Måste erkänna det va lite stressigt. Har börjat känna att jag aldrig får ro att bara sitta ner och njuta, då jag hjälper med Loka & Vekka. Det är kul men missar jhu även en hel del berner i ringen. Fast denna dagen satt vi faktist mitt i smeten. Mycket spring och vel men de va kul.

Fago va jätte duktig i ringen. Han kan ju inte påstå att han tyckte det va så där jätt ekul denna gången kanske. Det va stressigt, det va trångt. Men det regnade inte och hans guldsten Jonas stod jhu så bra så man kunde se honom. De va bra sa han!. Det va jhu inte heller bara en som klämde och kände över mig tyckte han. Det va två tanter!

Vi Fick ett fint gult band denna gången, och domaren förklarade; - Att mycket kan ju hända. Han behöver mer massa osv... Vi tackade för oss och han blev överlycklig när han fick busa loss med Loke!


Jag hittade ett JÄTTE fint halsband där som jag blev super glad för, och så va jag hurtig nog och köpte mig en agility tunnel. NU DU FAGO :p....


Ja utställningarna går bara bättre och bättre för Fago och mig, kanske inte resultaten men hur vi uppför oss. SJälvkalrt fick Fago en gooo grisknorr efter hela dagens bravader och han somnade in gott på kvällen.

En del kan tycka att NEEEJ fick du en treá. Men får se det så här.Gult band har vi aldrig fått förut-det är lite annorlunda.

Någon måste få det med! Vi fick motionerat i ringen, och tränat miljö träning och massa blickar. Man tränar avstägningen på öronen, av allt skvaller och tisslande runt ringen. Och man får visa hur fin man själv tycker sin vovve är. =)....


Idag har vi gott till affären. Det va mysigt sa Fago. Särskilt när det började regna lite och matte såg ut som en frysen blötstrandad fisk.


KRAM på er ....

p.s tog en bild och för lat för att hämta kameran i bilen :p

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards