Fago & Theo

Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Cinzia - 1 juli 2007 21:21

Jhapp där har jag varit. Vill då inte höjja mina ögonbryn för detta alls. Tycker de va många där som misskötte sig. Sprang i ringen när domaren bedömde en uppställd hund. Gap och tjo och massa stök bredvid där domaren osv satt och runt omkring. Hundar osm va lösa och folk som hade sin egna hund för nära ringen och kunde vara lite små ilskna mot resp hund osm va inne i ringen!... nu är de nog inte så att det är specefikt denna ras som har de så stökigt och bökit. Men av de få jag varit på va detta den mest respektlösaste-meeeeen det kanske beror på att jag har en Berner och ser det hela lite annorlunda- eller så är jag kanske för pryd i kanten. Men men!

För Vekka och Loke gick det jätte bra. Loke fick 2á med hp och CK samt Vekka en 2´a med hp och CK. Lilla magne va jätte duktig...


Fago min bäbis har fått sova hos Enya i natten till idag. Då jag besökte Metaltown.och tidigt i morse åkte i väg till denna special fick han sova över. Han har haft så kul verkligen! Nu ligger han nog och drömmer om en lekkompis själv-och vem vet det kanske ploppar ner en snart ;)...

Nu bakar jag choklad muffins med ögonen i kors och vänta rpå att Jonas skall komma hem så vi kan fortsätta se på Bond filmen.


over and out!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards