Fago & Theo

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Cinzia - 8 augusti 2007 13:32

Man skrev =)


Har hunnit vara i slottskogen igen =)... samt utställning på i Lilla Edet.

träffade på Alic och kata med ägare. Ayla´s ägare. Lena med de söta små, Pernilla och Henrik med Sweety och Akira. Kristin med lilla Zelma. Och annat smått och gått....

Loke och Vekka och Magne va självklart med i ringen. alla fick etta med HP. Men av mystiska skäl kom de alla andra plats efter hennes uppfödare och domar beslutet löd så som att- IGENTLIGEN tycker jag (chaterines) hund va finare MEN nu för vi så här.. jaja tur de va inoff annars hade jag nog fått spader :p

Vi fick selebert besök av Alex och Enja- trevligt som bara den.

Jag har vågat mig på att träna mini lydnad två kvällar i rad en kväll utan godis en kväll med. Kanon gick det. roligt sa Fago roligt sa jag. får bita mig i läppen och sluta när de går bra. jag vill jhu gärna fortsätta. men men...När jag blir miljonär kommer det en lydnads bener till :p då har jag två hundar ochh lägga min lydnads energie på.

Jag har lyckats anmälla mig till en lydnads tävling. Hoppas det är kallt då :p för med värme på kan Fago lika mycket osm en blinddam som läser text tv.(inget illa menat). Tur de e kurs på Måndag måste jhu veta hur linförheten ser ut :p.. har bara lyckats se landslagets och då blev jag rädd*


Jaja skall leta upp kameran jag förlagt så får vi se vad jag hittar på :p




Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards