Fago & Theo

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Cinzia - 17 januari 2008 23:39


Jaha då va det dags igen. Motivationen är lika stor som ett knappnålshuvud.  Allt går monotomt, inget skillnad. Jag får spader så jag klippte av mig n hel del hår =). Har jhu rätt långt hår. Gjorde ingen skillnad och jag fick snfällt plocka upp allt hår från handfatet-som nästan är helt omöjligt att få upp allt. Det andra sättet va att stor städa. Men det fungerade inte heller. Kan det vara regnet som spöat bort min motivation, eller att ngn faktist ar dragit mattan under mina fötter. Näää, mer att ngn har ryckt mark under mina fötter. Och inte direkt på  ngt romantiskt sätt.

SÅ, vad gör man inte då-jo skapar sig en motivation. Orealistisk MEN motiverande. Så nu har jag anmält mig till en lydnads tävling. HAHA-låt mig skratta högt, jag har inte tränat på hmm hur många månader. Jaja, kanske detta är en "morot" som man säger-eller en "chokladmuffins" mohhaha som min onda hjärn halva säger. Ska bli kul. Faktist!


Jag menar vi kan jhu dansa,snurra,vinka,skaka,buga,pussa-SÅ ngt poäng kan vi charma in oss på XD. Damma av"godiset" och skaka i gång mitt fläsk.  Jag lovar det kommer spö regna alla dagar utan två-och då e jag sjuk. Sedan på dagen jag ska tävla har jag fått halsfluss-men men just nu triggar det :p.


Övrigt har jag passat herr Magne nu i veckan. Fago har haft JÄTTE kul, han har varit så där nöjd och belåten på kvällarna/natten/tidig morgon när vi lagt oss. så otroligt härligt att se.


Idag mötte vi lilla Texas, ahh han e liten för Fago är jhu l ixom "liten", om ni förstår! Lilla Texas ska vara hos oss på Tisdag och jag hoppas det kommer gå så fin fint =)....

Jhapp 16 min kvar tills jag ska betala räkningar och smaka på det bitterljuva sekunderna jag har penga rpå mitt konto och se dom flyga i väg lika så fort =)....


Tips om motivation mottages...

OVER AND OUT lingsalt

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards