Fago & Theo

Alla inlägg under maj 2008

Av Cinzia - 12 maj 2008 19:12

Vi har tagit semester från hemsidan. Dels för min nyare dumburk är i Partille och jag inte hämtat den. + jag måste tänka ut hur jag vill ha det. Undertiden får ni gärna läser i min lilla blogg och skriva en rad eller flera i gästboken. Och vi får önskar er så länge en riktigt skön vår och sommar.

Av Cinzia - 9 maj 2008 02:19

SOL

Solen är här. Känns som det är dags att lägga fuskpälsen på hyllan. Onödigt påfynd det där med värme. Bättre man kan ploga snö. visserligen kan man bada nu. Svälja hela sjön och bubbla med nosen under vattnet. Och simma jätte långt bort så Matte står och ser livrädd ut. Förstår inte!

Snart är det ngt som heter Karlskoga säger hon. Men tydligen ska jag släpas runt på plan igen. Vet i tusan. Tror nog jag hellre ligger och rullar i gräset i skuggan. Fast hmm matte säger det bara blir asfalt för mig i sommar. Eftersom fästingarna tydligen älskar att åka snål skjuts på mig.


Ett huttande finger: Använd fästingmedel. Men se ha ett MYCKET vakande öga hur din hund reagerar på det....*HUTT HUTT*


Av Cinzia - 7 maj 2008 00:43

Blir man tagen på bargärning i gräset. Bara låtsas om att man inte ser henne. Inte ens i det gröna får man ha ett privat liv.

Värmen är hemsk, Afrika har flyttat hit. Afrika och fästingar. Kryper över allt. Så himla äckligt! Gör jhu inte saken bättre när de verkar dra sig till min läckra "pälsjacka" jag bär. Sååå respektlöst att bara ta förgivet att de är "OK", att ta snål lift, färd kost, och bara hoppa av då man är nöjd. Kräkas kan dom göra med-och vad kan man få för det? Borelia. Jo men visst gulligt!



Av Cinzia - 1 maj 2008 14:53

Jag har inte ord för det jag vill förklara.
Jag har ingen bild att måla upp, för att visa alla hur mycket du betyder för mig.

Bara mitt hjärta som aldrig reagerat som förut.
Det skriker av lycka av bara tanken av dig. Och brister av glädje ut i tårar. För alla känslor blir som en stor gigantisk explosion.

du e vacker
snäll
söt
underbar
godmodig
tapper
rolig

Och fruktansvärt älskad.

OM du kunde läsa skulle du förstå att du är det bästa som någonsin hänt mig.

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards