Fago & Theo

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Cinzia - 23 juni 2009 17:13

Idag va jag och Fago i Kungäls hos min goda vän Caroline... de va planerat att meta lite. Då vi testat den andra versionen av fiske innan utan resultat*


Vi åkte ut till hennes föräldras ställe, parkera sa hej till hennes far och sedan traskade vi i väg mot sjön... Jag blir som en tokig stads tjej när de kommer insekter och bös på mig. Skrek nog som en skållad råtta minst X antal gånger.. Flugor, bliningar, myggor, knott, fästingar, eller  ALLA andra äckliga kryp som flyge rom kring och jobbar sig...


Väl framme fick Caroline hjälpa mig med mask på kroken.. Helt plötsligt fick jag äckel mage över masken så även detta fick hon ordna . . . .


Mennär detta väl va fixat och krokarna ner mask på i sjön.. kom de ju en stor flodhäst.. de gick jhu inte att fiska...


Fago vadade jhu omkring hela tiden.. simmade runt och duttade på näckrosorna,, åt lite gräs, simmade lite.. sprang upp och gjorde tok race och ner igen... Men utan tvekan han njöt ut i klo spetsarna..






Han va super nöjd i allafall.. och jaa jag blev nöjd av att se Fago så glad... och inte en fästing fick han på sig... försen vi kom hem till hennes trädgåd*skrattar*** den kröp omkring på hans ögon bryn och hann inte sätta sig...  skönt va väll de..


Med solbrända axlar och bröstkorg och en trött och nöjd hund kunde de inte bli en bättre dag.

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards