Fago & Theo

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Cinzia - 25 augusti 2010 22:37

till en Herr Fago att man ska ta det lugnt tills magen är helt bra?

Iag har han helt och hållet exploderat av energi. Jag njuter ända in i benmärgen när han är sådan. Kan inte bli bättre. Men samtidigt är han bara på väg att bli helt frisk- hans mage är inte där än. Men hur säger man de till honom. Så lite mini bus sedan får de vara bra. Men så fort jag reser mig upp nu springer han i köttbulle fart till närmaste låtande leksak och kastar den runt sig. När vi går ut går han och duttar på min rumpa, och försöker lägga fällben. Nu känner jag igen min Fago. . . Ska snart ut sista gången och sedan få sin sista del mat för dagen. Polenta + dofilus+pro-kolin + verkar ha gjort susen.


Jagh ar herr Fago är anmälda till Rally lydnad nybörjare. Vi behöver hitta glädjen. Vi är även anmälda till en lydnads tävling på hemligt datum. Den tävlingen ska vi leka. Kan inte bli värre än va vi varit och vi måste hitta tillbaka till glädjen. Vi kan ju faktiskt.*skrattar*.. låt mig tro det i alla fall.


Såg anmälningen för My dog har kommit in. REDAN!.. bra e väll det*skrattar** den obligatoriska närvaron på My dog för min del*skrattar* Vare sig han e naken fis eller inte. Nu fäller han  som aldrig förr.


Kram kram

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards