Fago & Theo

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Cinzia - 30 januari 2012 15:54

Solen skiner. Det är super härligt väder ute. Varför inte en härlig promenad till Ica nedanför mig med hundarna. På med klövjeväskan på Theo ( tom som tur va ) och selen på Fago så bar det i väg.


Vi kom inte många meter innan de tog tvär stop. Theo - ja han kastar sig hejdlöst ner i snön rullar runt och sedan ligger han där med benen upp mot himlen och ser ut att tok le och solar magen. Utan alls tankar att jag och Fago står och väntar! 15 min om man går mycket segt tar de att gå från Ica till hem. minst 40 min tog det idag.


Theo höll på med massa.. Bita koppel, stutsa, attackera Fago, rulla, hoppa på mig, kasta sig efter pinnar, påsar, eller andra onaturliga saker i dikena..  Det kom förbi ett äldre par som log så mycket det bara gick och sa. Berner sennen helt underbara hundar!..... Ja där står jag och Fago som två nötter och väntar på Theo... som låg och sola magen och vädra kulorna  


Här är den minsta pinnen han hittade idag, och Fago har lärt sig att Theo är hel tokig i bland och totalt struntar i att han får pinnar i öronen och skaller etc... Han är så söt Herr Fago.. bra tålamod..


Sedan nästan hemma tänkte jag att de skulle få springa av sig lite.. Här ser man hur retfull Theo är på Fago. Retas otroligt mycket..

Nu ligger dom och vilar. I kväll är det Fago´s tur att få följa med till klubben och träna lite, samt ett möte med utbildningssektorn.   Inför kommande kurser...


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards