Fago & Theo

Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Cinzia - 21 juli 2007 17:04

Jhapp!... En helt ok dag. Fago hade tråkigt jag hade tråkigt jonas hade tråkigt.

Tadaaa vi åker till Sottskogen! visst började det dugga absolut. Och Fago va bara tvungen att gå upp i bland snåren för att återvända som Hulken med alla små gröna fröploppar som sätter sig fast i pälsen!... Fago är rätt rolig-brukar säga han e min bäbis.. och i slottskogen idag kändes det verkligen så. När han fick syn på FÅglarna han lyser upp som en sol...

 Tänka sig vatten OCH fåglar. Jo han va på väg att hoppa i därav mitt grepp om koppel och dylikt. Han kan stå så hur länge som helst bara han får titta på fåglarna...

 Ja tur man roa ngn. Hästen tycker han är läskig och de andra är bar aOK att titta på. När vi gått vårt varv kastar han sig på tillbakavägen upp för denna kant för att stå så och titta... Haha roligt som bara den tycker jag att det är.

Såg att dom tar betalt för att man ska få gå in och "klappa" djuren- så mycket folk som komenterar min björn borde jag ta betalt :p...

Varje gång man gått förbi tisslar de.- Såg du den stora björnhunden, eller ngn kunnig kille till sin okunniga tjej - såg du en S.T bernard.. alla barnen OOOHHHHHHHHH stor VOVVE... ahh Fago va nöjd vi va nöjda.

Påvägen hem blev det jungfruplatsen... mätta och belåtna ...hem SNARK sa Fago och vi drog på BIO Hostel Part 2

Av Cinzia - 21 juli 2007 01:47

Ju mer jag lär mig ju mer kan jag göra. Suttit idag och försökt lära mig lite till :p ang hemsida osv. Lite nöjdare med den nya layouten är jag. Men långt i från hur jag helst av allt vill ha. Men men man lär sig på vägen!

Fago har idag hoppat över staketet på lekplatsen.utmärkt att träna "Hoppet" på... vi har även lekt leta upp jonas i s-kogen. mig va inte alls lika kul att leta efter...

Oj va jag skriver luddigt.trött nu... *ska nog kissa Fago och krypa ner i sängen...

Over and out!


TUSEN TACK NI FRÅN KURSEN FÖR ALLA FINA KORT! *bog love*

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards