Fago & Theo

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Cinzia - 19 mars 2008 21:07


GLAD PÅSK!

Jag har inte kunnat uppdatera hemsidan med några a v de fina korten jag tog på Fago i snön. Håll till godo ;). Anledningen till detta är min underbara dator. Eller inte....specielt underbar. Jag sitter nu med min gamla gedigna Server. Låter som tre köksfläcktar och fungerar ungefär som din gamla datorbruk som va HIGH TECK 1992. Då min "Nya" ( även den begagnad), burk fick för sig att inte riktigt vara överrens med muspekaren,t-bord och usb.


Men nu är det påsk! Och i år kanske Fago öppnar sitt påsk ägg själv. I julas fick jag lära mig att Fago ÄLSKAR att öppna saker. Så det hjärna hjälptes till med allas paket. Och hans egna paket va jätte kul. Nästan roligare och Godare än det som va innanför pappret. Men nu blir det jhu ett ägg. SKa bli spännande att se.


Jag är annars ingen direkt Påsk Afton firare. Jag får ett ägg och jag ger några ägg. Älskar att ge bort saker :oD. Och godis är väll aldrig fel. Även om figuren inte gärna uppskattar de. Eller ah vilken figur*hihi*. Snart SÖndag. FY TUSAN! Kommer bli lika katastrofalt med min höger/vänster problematik.


Helgen efter blir det jhu span på Åby! Ska bli jätte kul! Va ett tag sedan jag va och spanade nu jhu!


Kram på er!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards