Fago & Theo

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Cinzia - 23 mars 2008 23:46

Lydnad?

Jhapp så kan vi kalla det. Då va dagens lydnad avklarad... Påsken har gjort mig bra snurrig!.... Plattsläggningen. Jhapp första gången vi hamnade mitt i smeten, då får en hund spader på den bredvid och det blev ett anfallshopp. Mne min bäbis låg kvar. Och vi gjord eom platsläggningen. det skulle vara 22 ekipage och jag drar mitt kexhoklad med nr 23. HAHA va säge rman! tydligen fanns det nr 24 och 25 med. Jaja... Min linförhet va katastrof. För Fago kämpade med blicken SNÖ , matte,SNÖ,matte hmmm SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ-ROLIGT! Kunde nästan inte annat än skratta. Läggandet udner gång-Vad gör Fago när jag vänder mig om. Joda snurrar runt och slickar snö. Med världens smyblick på mig =). Inkallningen den kan ALLA. Sedan små mini ben. Och WWWWWWWwwwweeeeeeeeee va fort det gick och STOP.Skit fint ställande under gång med eget insiativ-Och plogar marken runt sig hmm i säkert 30 sekunder. Jag vägrade dubbel komando . Så efter ca en halv minut kom han travandes med hela ansiktet fullt med snö och slickandes och sätter sig nästintill framför mig och undrar varför jag inte är lika lycklig som han XD. Ställandes va jag så fånig och fnittrig att mitt DK såg nog folket på andra sidan plan. Och att hoppa över hinder när snön försvinner under än. ALDRIG! han hoppade med huvudet ner i backen. Haha jisses. Jag har en plog. Söta monster =) blir träning i snö framöver =)

KRAM PÅ ER!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards