Fago & Theo

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Cinzia - 4 maj 2012 16:50

Idag va jag och Theo hos min far. Hjälpa till att klippa gräset. Självklart hjälpte Theo till.

    

Gräsklipparen var först mycket rolig att skälla på. Sedan va det mycket roligt att springa runt med en fottboll i munnen och parrera - som om gräsklipparen och han lekte jage.... Min gröna berner Sennen.


Fago och jag har tränat frestelser.    Fläskfärs fick de bli i dag. Han tittade inte ens på det hur mycket jag än lockade med det. Det är nog mina nerver som ställer till det på tävlingsbanan. Han fick gå runt det, över det lägga sig framför och bredvid, han släppte inte blicken i från mig. JAg lekte även med leksaker som jag sedan kastade ut överallt som även där han fick gå över och runt och lägga sig framför och bredvid. Det gick kanoners.


Igår var jag hos Marinette hon bjöd på jätte goda Muffins och som tack för muffinsen fick hon allt hjälpa mig att sätta upp mitt tält.  

På tok för stort och tungt för mig. Det blir en vända till Vänersborg med det sedan säljer jag det.



Resten av dagen blir vila och i kväll blir det thai mat och film med Frida.. I morgon blir det en vända till Lidköping med vänner..

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards