Fago & Theo

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

FARS DAG!

Av Cinzia - 14 november 2010 21:28

Idag är det Fars dag. Firade far min med att min syster bjöd på en jätte stor och super god räktårta samt en super god blå prinsess tårta. Söta älskade far min. GRATTIS PÅ FARSDAG!


Fago e ju även Far... Barslig som jag e så fick ju även han lite farsdag tårta.. inget han klaga på..


Ohh alla Fago´s valpägare får gärna skicka bilder...e så nyfiken på hur stora dom blivit och så.


Övrigt har dagen gått till balans och bakdels kontroll övningar på små,knuggliga smala,tjocka stenar. Han kan göra både och ena och andra hållet. Han tycker verkligen de är super kul. Idag växte det även Frolic på träden i vår dunge här hemma till Fago´s stora lycka... samt nu på kvällen blev det godis automat genom att lära han ett nytt trix.


han ska slicka sig på nosen mer eller mindre - ibland ser man att han himla med ögonen och menar på att jag e bra korkad ibland ser man hur han tittar underlugg på mig och bara väntar in godiset, kort efter gör han allt han kan men slutligen kommer en mini mini mini tungspets ut och hela festen brakar loss *skrattar**


Nu ligger han och tuggar märgben.

KRAM!

 
 
Marianne

Marianne

19 november 2010 16:34

Varken gubben min eller jag har någon far i livet, så vi har slutat fira denna dag. Det räcker med att sönerna hör av sig.Men tårta är ju aldrig fel :)
Ha det gott
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cinzia - 23 november 2014 16:51

sitter och tittar på gamla filmer från i sommar.. Jag ler varje gång jag ser detta.. VIlken underbar upplevelse att få springa och stå där med en av sina bästa vänner i ringen.. Glädjen när jag ser detta går knappt att beskriva. Trots värmen spr...

Av Cinzia - 16 april 2014 12:53

En sväng på klubben med Pojkarna. Basar upp dom med varsin skål vatten och inträder rallybanan somm in vän Lena byggt upp. Jag har haft en paus. Tröttnat på rallyn men täntke se om jag kunde väcka lusten igen.   Fago får starta. Slappt tar jag...

Av Cinzia - 8 december 2013 14:05

Rätt mycket och jag har inte bloggat. Så varning för LÅNGT blogg inlägg... Mycket av tiden har gått till till träning inför Cert provet i patrullhund.   Spår upptag. Sitta 5 minuter och vänta.   Spår i medvind på fält. Theo har nosen t...

Av Cinzia - 26 september 2013 09:56

https://www.facebook.com/Bozita.se/app_172163342907991?sk=app_172163342907991&app_data=1554   klicka eller kopiera länken ovan.. man klickar sedan på det svarta hjärtat för att rösta.. snälla :D ...

Av Cinzia - 24 september 2013 00:27

vi fick en dag av Malin Bäcklund hundbefäl en rolig bana både på utsidan och insidan i ett hus. Lite filmar från olika av dessa momenten.. Theo lyfts över...   Theo och jag ska krypa ihop?... theo åker ett litet fordon?   ...

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards